i lov u all =)

i lov u all =)

2011年9月4日星期日

等待

我很想讓我自己堅持
喜歡你的感覺


儘管這多麼地難熬





不過很遺憾的是

我能堅持的時間不多
真的不多
比我想像中的還要少


因為
我沒有資格讓自己停留太久

我不能




兩情相悅貴於兩情二字

我等待,是正在勉強你
勉強,無幸福。

is it right?

太熱血的感情太容易讓人感傷







堅持到底 不適用於所用愛情方程式

1 条评论:

  1. for you , there is no time for you to wait and wait .
    but for us , we can wait for it if it is valuable.haha
    faster get marry, i want participate the wedding party~ haha
    but don be sad, there are many trees over the world...try to seek another 'NICE' tree,but the most important is finding a girl who is suitable you... : ) that's all !

    回复删除